I morgen, torsdag den 21. maj, vil en slamsuger fra firmaet Thornvig Jensen A/S, Herning køre fra parkeringsplads til parkeringsplads i Præstehaven for at rense de udendørs brønde. Normalt får vi en gang om året renset alle de 27 brønde nord for blokkene. I år er det planen, at vi også skal have suget alle brønde under altanerne på sydsiden. Oprensningen sker blandt andet for at sikre os mod oversvømmelser efter heftige regnskyl.
Arbejdet kan kortvarigt betyde lidt for færdslen til og fra parkeringspladserne, og vi henstiller til, at man torsdag ikke holder hen over et brønddæksel.