Mellem sine mange andre gøremål ligger vicevært Slawomir Bizon i disse dage bogstaveligt talt på knæ for at gøre petanquebanen på arealerne mod vest spilleklar igen. Han fjerner ukrudt og forsyner banen med et nyt lagt grus, så kuglerne kan rulle. Der er døgnåbent på både petanquebanen og krolfbanen, og de fornødne remedier til spillene står i miljørummet i Blok 10, som alle i Præstehaven har nøgle til. Så en tur i det grønne kan anbefales, og gæster er selvfølgelig meget velkomne til at spille med.
Billedtekst: Vicevært Slawomir Bizon i fuld gang med at rense petanquebanen for ukrudt. Foto: Ingrid M. Schmidt