Blok 10 har sendt en festlig, ja nærmest kongelig, forårshilsen til Præstehavens hjemmeside. De skriver: “I Blok 10 har vi en tradition – som allerede er to år gammel – hvor vi fejrer foråret og de lyse timers komme. Da vi planlagde årets kaffe og kage i det grønne, var vi ikke opmærksomme på, at den planlagte dato (red.: 26. maj) faldt sammen med Kong Frederiks fødselsdag. Vi tog derfor en hurtig beslutning og fik bagt nogle fødselsdagsboller og samlet en fødselsdagslagkage, så vi samtidig kunne holde traditionen i hævd og fejre kongens fødselsdag. Tillykke til Kong Frederik med de 58 år!”
Billedtekst: Stemningen var i top ved det festlige forårskaffebord i solgården ved Blok 10. Foto: Lars Bjerg Nielsen