Forberedelserne til sankthansfesten i Præstehaven den 23. juni er i fuld gang. Det er Blok 20, der står som arrangør, og her kan de to blokformænd, Lise Sønderborg og Ingrid Lund, nu afsløre, at båltalen i år bliver holdt af en gæst udefra. Nemlig kultur- og fritidsudvalgets formand Lea Poulsen fra Hammerum. Aftenens program byder desuden, traditionen tro, på en lækker grillpølse med brød, et glas vin, vand eller øl og selvfølgelig fællessang og en masse god nabosnak. Så sæt kryds i kalenderen!