Blomster til ny vicevært
11.05.2021: Mandag mødte Slawomir Bizon ind til sin første arbejdsdag som vicevært i Præstehaven, og i dag blev han budt officielt velkommen af E/F’s formand, Ingrid M. Schmidt, med en buket blomster. I følgeskab med Frank Hanke er han allerede i fuld gang med at blive sat ind i de mange opgaver, der følger med jobbet såvel ude som inde. …